日本大阪京都人氣鬆餅「Micasadeco&Cafe」登陸香港 旺角歎Ricotta Cheese芝士梳乎厘Pancake

發佈: 2019.05.17
文: YY

去年除了黑糖珍珠奶茶外,Pancake亦掀起熱潮,Fipper's、幸福班戟A Happy Pancake、GRAM、雪之下等日本過江龍班戟甜品相繼襲港,引來不少人龍。今年繼續有日本人氣Pancake登陸香港,最近旺角朗豪坊就出現日本排隊店Micasadeco&Cafe的圍板,相信好快就會同大家見面。

Micasadeco&Cafe於大阪、京都及東京都有分店,主打各款不同口味的Pancake,店內Pancake亦有梳乎厘厚班戟及薄鬆餅選擇。

其中招牌的Ricotta Cheese Pancake極具人氣,淡淡的芝士香,口感鬆軟。

Cafe另外亦有提供不同輕食、甜品及咖啡等。

而最近旺角朗豪坊B2層就出現Micasadeco&Cafe圍板,未知確實開幕日期,想知最新消息就要繼續留意UFood喇!

圖片來源:IG@Micasadeco&Cafe

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more