攻佔IG版面!韓妹打卡新寵 西班牙油漆桶薯片

發佈: 2019.05.27
文: YY

薯片口味眾多,每隔幾個月又會有一個大品牌推出限定新口味。想留住粉絲就要經常搞搞新意思,不過韓國就有一款海鹽薯片十分受歡迎,推出了2年多都一直有不少捧場客,原因就在於其特別的「油漆桶」包裝。

這款油漆桶薯片其實源於西班牙一知名薯片品牌「Bonilla a la vista」,被喻為西班牙最好食的薯片,亦曾被外媒選為最健康零食之一。2016年一登陸韓國就被搶購一空,不少韓國女生都鍾意帶著大大桶「油漆」周圍打卡。

Bonilla的薯片採用有機薯仔製造,以橄欖油炸,再配上天然海鹽,比一般薯片健康。食過的網民都指比一般薯片沒那麼油膩,一次食成桶都得!

【健康薯片】攻佔IG版面!韓妹打卡新寵 西班牙油漆桶薯片

呢款薯片1桶(500克)要價17歐元(約150元港幣),香港就未有得買,想要的朋友就可能要去韓國超市或西班牙門店買喇!

【健康薯片】攻佔IG版面!韓妹打卡新寵 西班牙油漆桶薯片

資料及圖片來源:Bonilla a la vista

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more