5月28日國際漢堡日!精選全港十間人氣漢堡店 超大帶子漢堡/熱溶芝士漢堡/鵝肝安格斯漢堡

發佈: 2019.05.28
文: KM

香港美食眾多,不少食物都很受大眾喜愛,例如米線、壽司、燒肉等,漢堡也是深受歡迎的食物之一。適逢每年的5月28日是「國際漢堡日」,各位漢堡迷係時候出動啦!為了滿足大家食漢堡包的「癮」,小編精選了10間人氣漢堡店,既有本地薑也有過江龍,讓大家可以好好慶祝國際漢堡日~

1. 嘉寶漢堡

這間小店位處葵涌,尖沙咀也有分店。主打港式手工漢堡,用慢煮方式烹調漢堡扒,咬落充滿肉汁,而且價錢相當親民,漢堡足料抵食,是葵廣以外的搵食好選擇!

 

2. Mr.M

這間小店位於荃灣,自家製漢堡即叫即做,保證熱辣辣,而且份量十足。漢堡款式選擇多,推介人氣手撕雞漢堡,還有多款特色小食,如蘇格蘭炸蛋,魚手指等,大家到荃灣掃街又多個選擇啦!

 

3. HONBO

灣仔有不少隱蔽的本地小店和打卡咖啡店,環境靚之餘,質素也不錯,這間美式快餐店堅持選用本地農場的食品,務求為客人提供最新鮮的漢堡,非常有心思呢!每款漢堡都相當足料,而且亦會定期推出新口味。除了經典的Cheese Burger、帶子漢堡,餐廳更有自家製的素漢堡。

 

4. Texas Burger

這間從天后進駐旺角朗豪坊的小店,被譽為全港十大最佳漢堡餐廳之一,用料上乘,價錢卻十分親民。店內不只出售牛肉漢堡,更有素食漢堡,讓茹素者和食肉獸都可「同枱食飯」。

 

5. C+burger

漢堡店在西環,主打自家製的手打美國牛肉,肉質多汁,還有原隻炸軟殼蟹漢堡,十分香脆。以後到西環除了去特色Cafe打卡外,還可以順道去食埋漢堡~

 

6. Urban United Burger & Bar

以美國街頭塗鴉主題的小店餐廳,有多款足料漢堡、小食選擇,另外,餐廳亦有提供不少本地手工啤品牌,與三五知己放假一齊飲酒談心就最好不過了!

 

7. 包販子

這間餐廳以自家手繪創作為主題,搶眼搞怪的風格亦開始吸引不少食客,而且亦自創出多款特色漢堡,如招牌咕嚕雞包、北京填鴨包、牛油果紫菜軟殼蟹包等等,非常獨特呢!

 

8. Dr.Burger 漢堡博士

這間臥虎藏龍的小店,價錢相宜之餘,賣相和質素都不錯, 絕對不比中環一些美式漢堡店差。漢堡選擇多,而且亦有其他小食,絕對值得一試的小店呀!

 

人氣過江龍之選:

9. Five Guys

Five Guys是美國有名的快餐店,已有32年歷史,連奧巴馬都有食過,上年登陸香港。Five Guys主打漢堡、熱狗及薯條,更可按個人口味另加配料,全部免費!免費配料有煎炒蘑菇、墨西哥辣椒、A1牛扒醬、蛋黃醬等~除了漢堡,薯條和招牌奶昔也是人氣產品。

 

10. Shake Shack

紐約人氣「街頭」漢堡品牌Shake Shack同樣於上年登陸香港,更連開兩間分店。Shake Shack以100%全天然的安格斯牛肉漢堡及雞肉漢堡聞名,其他人氣食品包括flat-top dogs熱狗、鮮製雪糕、扭紋薯條、手工啤酒及葡萄酒等均大受歡迎。香港分店還有限定食品,值得一試!

 

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more