韓國首爾兩層高農場主題綿羊Cafe 可愛羊咩咩向你撒嬌賣萌~

發佈: 2021.04.13
文: 黃詠恩

韓國首爾有間綿羊Cafe「Thanks Nature Cafe」(땡스네이쳐카페),店內有可愛小羊迎接大家,發出「咩~咩~」聲跟大家打招呼,好可愛!Cafe好比一個小型農場,大家可零距離摸肥嘟嘟的羊羊和餵牠食草~喜歡小動物的朋友準備好到這綿羊Cafe探望小羊未?

由於Cafe空間有限,老闆不想小羊在擠迫空間生活,所以店內只能養2-3隻羊BB,羊咩咩長大後會返回草原農場生活,之後又會有新的小羊朋友跟大家見面~綿羊仔好為食,溫馴親人,大家可以溫柔地跟羊仔接觸,但記得不要大聲喧嘩或拍打綿羊,免得騷擾到羊咩咩呀!

綿羊仔跟大家同樣怕熱,每年夏天主人會輪流帶牠們到農場避暑,想夏天時探咩星人的朋友要留意綿羊Cafe的Facebook專頁IG專頁公佈的最新消息。

身為綿羊Cafe,餐廳當然少不了供應各款羊咩咩造型的甜品和飲品。Cafe有窩夫、雪糕杯、拉花咖啡Latte等,賣相精緻,可愛度爆燈!

喜歡羊咩咩的朋友Bookmark定地址下次到韓國旅行時到訪這綿羊Cafe吧~

Thanks Nature Cafe (땡스네이쳐카페)
地址:首爾市麻浦區西橋洞486 西橋Prugio商家B1F 122號(서울 마포구 서교동 486 대우푸르지오상가 지하 1층 121호)
交通:地鐵2號線至弘益大學站9號出口,步行8分鐘
營業時間:星期一至日 12am - 8pm
電話:02 332 7470

授權轉載:IG@mage_storiesmeowbeeesuzu_09natezhou1219mean_witchstefaniezou
部分圖片來源:FB@Thanks Nature Cafe、IG@thanks_nature_cafe_

 

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more