唔駛再緬懷童年回憶巨星雪條!雀巢FAB士多啤梨冰條登場 7-11優先發售

發佈: 2019.06.07
文: YY

提到童年回憶,大家都會想到四方果、奇趣杯、綠寶,其中最令人懷念的相信就是80後的經典巨星雪條,時不時癮起都會提一提,不過大家終於不用再懷緬過去,事關雀巢推出了款三色雪條,去便利店就食到喇!

巨星雪條是各位80後的兒時回憶,由彩虹碎糖、雲呢拿味及西瓜味混合而成。雖然這款雪條深受大人細路歡迎,不過漸漸就開始消失,大家連巨星雪條幾時停產都不知道。

最近就有網民發現7-11有疑似巨星雪條的蹤影,難道這款經典人氣雪條再襲香港?原來今次這款雪條是雀巢推出的FAB士多啤梨冰條,由朱古力彩虹碎糖、雲呢拿口味及士多啤梨味組成,唔知味道又如何呢?

【巨星雪條香港】唔駛再緬懷童年回憶巨星雪條!雀巢FAB士多啤梨冰條登場 7-11優先發售

想懷念一下童年時光的朋友就記得去試試喇!

【巨星雪條香港】唔駛再緬懷童年回憶巨星雪條!雀巢FAB士多啤梨冰條登場 7-11優先發售

FAB士多啤梨冰條

價錢:$12

銷售點:7-Eleven便利店優先發售

發售日期:2019年6月12日(已陸續到舖)

more