女網友送前線200份三文治 「捐出食物令到你們食得飽,有能力去撐下去」

發佈: 2019.06.13
文: 肥貓

6月12日不少市民參與罷工罷課行動,大批反對《逃犯條例》的示威者除了留守立法會和政總外,亦有不少人主動為前線送上物資。女網友於「我長大於大角咀」的Facebook群組中發文,為前線送上200份三文治,表示自己是媽媽:「我做到嘅就係捐出食物令到你們食得飽,有能力去撐下去!」獲不少網民稱讚。

女網友表示:「不用一小時攪掂200份三文治、麵包......我自己都有落手落腳幫手整,1小時唔使已經搞掂,希望大家有錢出錢有力出力,三文治、麵包、水、燒味飯盒、藥物,已經出發!」、「我作為一個媽媽,見到咁多後生一輩為咗香港的未來去抗爭,先唔好講啱定唔啱(我絕對反對使用暴力嘅),但係你哋都要補充能量,我做到嘅就係捐出食物令到你們食得飽,有能力去撐下去!大家如果想支持,可以出錢,我唔介意落去再做三文治!」

此舉獲不少網民稱讚,也有網民表示希望幫忙及出錢支持。

來源:我長大於大角咀

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more