戶戶送旺角一日限定快閃店 麥當勞x Lab Made推出4款創新口味雪糕:脆香雞翼/將軍漢堡

發佈: 2019.06.26
文: YY

麥當勞最近再度推出D24榴槤麥旋風,引來不少粉絲捧場。唔鍾意榴槤?唔緊要!麥當勞即將會與Lab Made及deliveroo合作,設立一日限定的pop up store,推出4款創新口味的雪糕,有大熱芝士奶蓋芒芒、雞翼口味等,想試的朋友就要留意日期喇!

為慶祝McCafé飲品登陸戶戶送deliveroo,戶戶送將聯乘麥當勞及分子雪糕專門店Lab Made於7月7日在旺角開設一日快閃店,為大家帶來4款創新口味的雪糕,包括蘑菇安格斯、芝士奶蓋芒芒、將軍漢堡及脆香雞翼口味。屆時將會分時段免費派發,想知味道如何就記得當日親身去試下喇!

【麥當勞香港】戶戶送旺角一日限定快閃店 麥當勞x Lab Made推出4款創新口味雪糕:脆香雞翼/將軍漢堡

戶戶送x麥當勞xLab Made分子雪糕快閃店

日期:2019年7月7日 (星期日)

時間:中午12時至晚上8時

地址:旺角The Forest商場地下

*只需下載戶戶送應用程式即可免費獲得一球新鮮炮製的分子雪糕,不同時段會派發不同口味的分子雪糕。

 

雪糕派發時間

中午12時至下午2時:蘑菇安格斯味

下午2時至4時:芝士奶蓋芒芒味

下午4時至晚上6時:將軍漢堡味

晚上6時至8時:脆香雞翼味

【麥當勞香港】戶戶送旺角一日限定快閃店 麥當勞x Lab Made推出4款創新口味雪糕:脆香雞翼/將軍漢堡

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more