推廣低碳綠色婚禮!大角咀素食自助餐走肉朋友全新素食婚宴

發佈: 2019.06.27
文: YY

近年愈來愈多人注重環保,不少結婚的新娘新朗都希望舉辦一個綠色婚禮,向魚翅say NO!走翅婚宴你可能出席過,但素食婚宴你又試過未?人氣素食自助餐「走肉 ‧ 朋友」最近就新推出素食婚宴,各位素食的朋友如果想舉辦一個小婚宴,同親朋戚友分享快樂,都可以考慮一下包場搞個「走肉盛宴」!

大角咀素食自助餐走肉朋友一向都推出不同主題的創意素食,為大家帶來港式、台式、日式等多國美食,其新派素菜亦吸引了不少非素食者。不過今次唔係轉menu,而係踩過界搞素食婚宴!最近走肉朋友為一對新人舉辦素食婚宴,包場舉行綠色婚禮,更設計了走肉菜單,宴請60多名賓客。

有興趣的朋友可以向餐廳詢問詳情~

【素食自助餐】推廣低碳綠色婚禮!大角咀素食自助餐走肉朋友全新素食婚宴

走肉.朋友

地址:大角咀博文街28-30號

電話:23886280/65789849(Whatsapp)

營業時間:
星期一至五:早上11時30分至下午3時及晚上6時至晚上9時30分
星期六、日:早上11時30分至下午4時及晚上6時至晚上9時30分

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more