全港6大人氣素食自助餐 銅鑼灣素一/旺角走肉朋友/北角無肉食/尖沙咀每日

發佈: 2019.06.28
文: YY

近年流行素食文化,就算是非素食者偶爾都會想試試素食,今次就為大家介紹6間提供素食自助餐的店舖,尖沙咀、九龍灣、旺角都有,每間都各有特色,價錢親民,想食的朋友記得要book位啊!

 

1. 尖沙咀每日

尖沙咀這間素食自助餐一開幕就引來大批人潮,多人到連訂座電話都打唔通!餐廳裝潢簡約,看似身在cafe當中,每日提供各款素食頭盤、沙律、熱盤、炸物、湯和甜品,菜式多達40多款。菜式以簡約為主,吸引不少非素食者嘗試。

 

2. 大角咀走肉朋友

素食自助餐除了價錢便宜外,也需要有新意,大角咀這間餐廳偶爾會推出期間限定主題素食,如台式素滷肉飯、素東坡肉等,最近更推出全新素食婚宴~

 

3. 銅鑼灣放下素

銅鑼灣今年年頭新開的素食自助餐「放下素」引入台式元素,不少菜式都加入水果製作,口味特別。餐廳每日提供不同中西素食,不時會更換素菜款式,有熱食小菜、沙律吧等。

 

4. 旺角/北角無肉食

講起素食自助餐就不得不提大家都識的無肉食,最平時段只需$70就食到,港島及九龍區都有分店!

 

5. 銅鑼灣素一

銅鑼灣素食自助餐「素一」提供超過60款中日西素食、甜品及飲品任飲任食,店內更有壽司師傅駐場,製作不同款式的素壽司。

 

6. 九龍灣齊齊素

牛頭角素食自助餐「齊齊素」主打中西式素菜,餐廳找來曾在五星級酒店及素食餐廳任廚的師傅坐鎮,炮製出多款特色素食。有湯類、沙律、冷盤、熱食、甜品等,有蛋奶素、五辛素及少量純素選擇。

 

more