散發淡淡焦糖香!僅4個地方出產 罕有品種紅肉榴槤

發佈: 2019.07.05
文: YY

黃肉榴槤就食過,紅色榴槤你又試過未?最近網上就瘋傳一款紅肉榴槤,呢款榴槤絕對不是改圖,是馬來西亞、印尼、汶萊及婆羅洲獨有出產的罕見品種,味道沒有普通榴槤強烈,反而散發焦糖香,唔鍾意榴槤的朋友都可以一試!

平時我們吃開的榴槤其實是榴槤屬的其中一種Durio zibethinus,而這款紅肉榴槤則是另一種Durio graveolens中的durian merah(或作durian hutan),氣味沒有普通榴槤強烈,而且口感比較結實,更散發淡淡獨特的焦糖香,不少人形容似食牛油果。

小百科:
其實Durio graveolens分為三種,除了紅肉外,還有橙肉及黃肉,味道則比較甜而幼滑。另外亦有一款Durio graveolens及zibethinus的混種durian suluk,有平時食開的榴槤的質感,卻保留graveolens的焦糖香。

 

紅肉榴槤香港雖然無得買,但如果到馬來西亞、印尼旅行的朋友都可以找找看。

【紅肉榴槤】散發淡淡焦糖香!僅4個地方出產 罕有品種紅肉榴槤

資料及圖片來源:Year of durian

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more