澳門茶餐廳招牌美食推介 炸吞拿魚咖喱角/雲層厚多士/厚蛋豬扒包

發佈: 2019.07.08
文: KM

澳門地方雖不大,但美食多羅羅,尤其是茶餐廳冰室,食物款式跟香港有所不同,每間實力派老字號都有不同招牌剎手鐧,吸引不少港人週末過大海來朝聖。今次小編就為大家精選4間茶餐廳,一齊睇睇有咩必食名物啦!

 

1. 喜蓮咖啡麵食

茶餐廳主打融合葡國及地道特色食物,一直大受本地人喜愛。不少人都力推的美食有炸咖喱角、干免治牛肉飯、牛尾湯通粉等,尤其是干免治牛肉飯,試完亦感驚喜,值得一試!

 

2. 世記咖啡

去澳門當然要一試當地的豬扒包,說到人氣豬扒包店,小編就力推澳門世紀咖啡外賣店的豬扒包,搭配招牌的厚蛋,口感非常豐富,再加上店內特製的凍奶茶,茶香順滑,絕對是無敵組合!

 

3. 孖寶兄弟茶餐廳

這間遠離遊客區的茶餐廳,不要看它好像平平無奇,但其實充滿著驚喜,餐廳有很多創新特色厚西多,其中一定要試試雲層厚多士,面層是厚厚的蛋白霜雲層,內層是流心咸蛋漿,再配上杏仁咖啡,十分滿足呢!

 

4. 青洲灶記咖啡

這間老字號冰室,在氹仔重開,藍綠色外牆,非常搶眼。

必食皇牌粒粒花生厚多士(MOP28/6粒),厚西多切成一粒粒,即叫即炸,外脆內軟。淋上煉奶及花生醬,加上半溶牛油,一口一粒,非常美味。

【澳門美食】澳門茶餐廳招牌美食推介 炸吞拿魚咖喱角/雲層厚多士/厚蛋豬扒包

【澳門美食】澳門茶餐廳招牌美食推介 炸吞拿魚咖喱角/雲層厚多士/厚蛋豬扒包

另外咖喱辣魚豬扒包(MOP35) 都非常特別,熱辣香脆的豬仔包,夾著大大塊香口豬扒,加上香辣的咖喱洋蔥及魚鬆,辣味有後勁,辣得很過癮。

【澳門美食】澳門茶餐廳招牌美食推介 炸吞拿魚咖喱角/雲層厚多士/厚蛋豬扒包

地址:澳門巴波沙總督前地18號地下

電話:(853)2857 6128

營業時間:0700-1900

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more