東京人氣抵食壽司美登利 即將於沙田開第3間分店

發佈: 2019.07.12
文: YY

日本東京著名壽司店「梅丘寿司の美登利総本店」的壽司高質素見稱卻由價錢親民,不少旅客都會慕名去食返餐。美登利上年11月於旺角開幕,今年年頭亦在青衣開第二間分店,估唔到過了半年就宣佈開第三間分店,選址沙田,沙田區的朋友都可以試到喇!

美登利將會於沙田開設香港的第三間分店,店舖一直以合理的價錢為食客提供高質海產、壽司、刺身,均由日本豐洲市場直送,食材新鮮,全部壽司即叫即做,大家可以坐在吧檯位近距離觀賞師傅細心地準備食材。

小編推薦美登利的大赤海老 ($25) ,蝦身十分厚肉,亦非常新鮮,是抵食之選!另外蟹三貫 ($88)有齊熟松葉蟹、蟹膏蟹肉,以及蟹腳壽司,其中大大啖的蟹膏用料十足,絕對回本!

想知最新消息記住留意UFood網頁喇!

【沙田美食】東京人氣抵食壽司美登利 即將於沙田開第3間分店

美登利沙田店

地址:沙田沙田正街18號新城市廣場1期7樓703號舖

開幕日期:預計2019年9月2日

【沙田美食】東京人氣抵食壽司美登利 即將於沙田開第3間分店

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more