將軍澳日式餐廳新出熱石牛扒 旋風蛋包飯/三文魚丼飯/梳乎厘班戟

發佈: 2019.07.18
文: Kylie

喜歡食日本菜的朋友有口福啦!將軍澳「玉子造屋」主打多款日式料理,有招牌旋風蛋包飯、丼飯、拉麵、烏冬、梳乎厘班戟等,每款都好吸引~最近餐廳更新推出時下大熱的熱石牛扒套餐,石燒牛扒足料大份,厚肉多汁,配上豐富小食和甜品,至適合大胃王朋友!

火山熱石牛扒二人套餐 ($398)
用上足足500g的頂級美國肉眼牛扒,牛扒厚肉大份,肉質軟腍不韌,食落啖啖肉汁。

套餐還有蟹柳沙律、溫泉蛋飯、小食、麵豉湯和雞蛋布甸,好豐盛~

鐵板西冷 ($138)
西冷牛扒肉味濃郁有咬口,淋上黑椒汁更香口。

咖哩吉列豬扒蛋包飯 ($98)
旋風蛋包飯是玉子造屋的招牌菜,以日本雞蛋製成,口感嫩滑有陣陣蛋香,略嫌吉列豬扒外皮不夠香脆。

火炙三文魚親子丼 ($108)
丼飯鋪滿炙燒三文魚和三文魚籽,好足料。親子丼用上肥美的挪威三文魚,加上三文魚籽鮮味十足。

香蕉熔岩醬梳乎厘班戟 ($68)
梳乎厘Pancake輕盈鬆軟,跟香甜的焦糖香蕉好夾。由於梳乎厘班戟都是即叫即製,想食的朋友要耐心等候25-30分鐘呀~

玉子造屋
地址:將軍澳唐德街9號將軍澳中心地下B03C號舖
營業時間:11:30am - 9pm 星期五至日 11:30am - 9:30pm
電話:2395 8844

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more