人氣IG網店crazypie觀塘開實體店 多款手工麻糬撻每月更換款式

發佈: 2019.07.17
文: YY

近年很多人都鍾意到IG網店買蛋糕、甜品,賣相精緻、款式特別又好食,其中一間極具人氣的手工撻IG shop「crazypiehk」亦有不少捧場客,經常一出post就被搶購一空,最近crazypie就於觀塘開設了實體店,每日會有少量撻款供應,鍾意食的朋友又多個機會買到喇!

crazypie專賣手工撻,每月創作出不同新款式,當中受歡迎的口味每個月也會推出,例如阿華田吉士麻糬撻($28)。

crazypie每星期都會在Instagram專頁公佈交收時間及地點,亦可選在觀塘實體店自取,實體店每天都備有少量現貨,可以即場揀現貨,售完即止,若要訂購大量,如散水餅、party等份量就記得要提前預訂!

7月款式:

椰香粒粒玉米撻 ($31)

芝士奶蓋奶茶撻 ($28)

焙茶紅豆芝士撻 ($31)

提拉米蘇 Tiramisu Tart ($28)

法式經典檸檬撻 ($28)

焦糖咖啡乳酪芝士撻 ($28)

Earl Grey 伯爵茶麻糬撻 ($31)

阿華田吉士麻糬撻 ($28)

覆盆子朱古力布丁麻糬撻 ($31)

大白兔奶糖布丁脆脆撻 ($31)

【crazypie價錢】人氣IG網店crazypie觀塘開實體店 多款手工麻糬撻每月更換款式

 

【crazypie價錢】人氣IG網店crazypie觀塘開實體店 多款手工麻糬撻每月更換款式

crazypie實體店

營業時間:中午12時至晚上7時

地址:觀塘駱駝漆大廈3座8樓U室

查詢:Instagram@crazypie.hk

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more