芫荽控注意!旺角腸粉專門店日日蒸腸粉 全新芫荽皮蛋腸粉+凍檸荽飲品

發佈: 2019.07.25
文: YY

最近流行芫荽,不同餐廳、零食都推出芫荽系列美食,旺角早前有一間新開的腸粉專門店「日日蒸腸粉」,推出不同特色口味腸粉,其中就有芫荽雞蛋腸粉,每日限量發售,吸引了不少芫荽控。最近該店又有新搞作,推出芫荽套餐,芫荽皮蛋腸粉配上凍檸荽,鍾意芫荽的朋友可以挑戰一下!

店內有多款特別口味腸粉如五寶腸和蔥花蜆肉腸,其中主打的芫荽腸粉($32)將芫荽攪碎混合米漿蒸製,有濃烈的芫荽味,配上雞蛋令腸粉更滑,帶蛋香。

最近店家更推出升級版的芫荽皮蛋腸粉($32),用上雙倍芫荽,味道更香濃!另有更推出全新凍檸荽飲品($18;跟餐$12),味道酸酸甜甜。兩款新品將於7月27日開始供應,各位芫荽一於去食返個芫荽餐!

【旺角美食】芫荽控注意!旺角腸粉專門店日日蒸腸粉 全新芫荽皮蛋腸粉+凍檸荽飲品

日日蒸腸粉

地址:旺角中心一樓F85舖

營業時間:星期一至日 11am-10:30pm

電話:6222 1681

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more