日本節目揭露商品售價成本差額 珍珠奶茶相差8倍?!

發佈: 2019.08.08
文: YY

百物騰貴,平時打工仔食lunch可能都要四、五十蚊,飲杯珍珠奶茶都最少廿蚊。可能大家都知街外的食物成本比實際收的價錢平,但你又知道它們相差多遠嗎?日本最近就有電視節目公開一些商品的成本,究竟平時我們飲開的珍珠奶茶其實係幾錢?

日本電視節目《月曜から夜ふかし》最近播出一個「知道了會令人失望的產品原價」環節,揭露多款生活中常買的商品的原價,其中硬性隱形眼鏡的售價更是成本的500倍!一齊睇睇食物又差幾遠~

 

Pizza

【珍珠奶茶】日本節目揭露商品售價成本差額 珍珠奶茶相差8倍?!

售價:2000日元 (約港幣147.6)

成本價:300日元 (約港幣22.1)

 

蛋糕

【珍珠奶茶】日本節目揭露商品售價成本差額 珍珠奶茶相差8倍?!

售價:300日元 (約港幣22.1)

成本價:80日元 (約港幣5.9)

 

珍珠奶茶

售價:500日元 (約港幣36.9)

成本價:60日元 (約港幣4.4)

 

原來大家平時飲開的珍珠奶茶成本價$5都唔駛,不過成本價都未計舖租、人工,而且要大家自己在家中煲珍珠沖奶茶咁麻煩,相信大家都寧願俾貴少少出街飲~

 

資料及圖片來源:月曜から夜ふかし

【珍珠奶茶】日本節目揭露商品售價成本差額 珍珠奶茶相差8倍?!

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more