記者於香港機場吃飯 埋單時發現空姐已幫忙結帳

發佈: 2019.08.15
文: 肥貓

近日香港國際機場有多場市民集會,不少傳媒記者也有到場採訪報導。一名記者在Facebook分享一段暖心的經歷,表示自己與攝影同事在譚仔三哥吃飯兼買外賣結帳時,發現有空姐已經為他們埋單,離開餐廳時更有顧客為他們打氣,令他感嘆「香港人可以有幾痴線」。

【暖心空姐】記者於香港機場吃飯  埋單時發現空姐已幫忙結帳

記者在Facebook寫道:

究竟香港人可以有幾痴線?

今日在機場做嘢,同攝記同事去咗譚仔食飯,兼買外賣畀同事食。食到咁上下,譚仔阿姐走埋嚟擺低張單話:「你哋張單,頭先坐喺嗰邊個空姐埋咗,叫我佢走咗先同你哋講。」

以上呢段說話,我反覆問咗阿姐幾次,先組織到完整意思係咁,一來阿姐的譚仔話真係好純正,二來我真係唔敢相信,今時今日嘅香港,竟然會有咁樣嘅事發生喺我身上。

我同攝記O晒嘴對望咗陣,定過神望望身上件反光衣,終於估到點解會咁樣樣,之後嘅對話大概都係圍繞「香港人真係CLS」之類。我仲豪叫多咗個蒜泥白肉同凍檸茶,結果張單畀人埋咗。

我哋講下講下,隔離檯仲對住我哋微笑,臨走講咗聲加油同小心,嚇到我在佢哋真係走咗之後,除低咗件反光衣收返入袋度先。

近兩個月可能係N年來香港記者最有光環嘅時刻,光環大到連至理名言「光環唔可以當飯食」都可以打破,真係好令人震驚。

btw,記者雖然窮,但都係返份工有糧出,都有預錢食飯嘅。知道好多人因為香港近日嘅事,份工都無埋甚至主動唔做,朝不保夕飯都未必有得食,有心有力嘅話,不如幫下佢哋啦。

【暖心空姐】記者於香港機場吃飯  埋單時發現空姐已幫忙結帳

不少網民也留言表示感謝記者、機場的工作人員令他們感到很溫暖。

來源:Facebook專頁@記你老母

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more