馬來西亞快餐店新搞作 吉隆坡藍毛毛媽咪麵炸魚

發佈: 2019.08.16
文: Kylie

媽咪麵(MAMEE Noodle)是不少朋友的童年回憶零食,一講起媽咪麵腦海就自然浮起藍毛毛演奏會的音樂~媽咪麵其實來自馬來西亞,除了直接食用外,馬來西亞有快餐店竟然想到用媽咪麵製成脆卜卜炸魚薯條,夠晒新鮮有創意!最近吉隆坡快餐店「The Manhattan FISH MARKET」新推出媽咪麵炸魚薯片,還安排了藍毛毛現身撐場,愛食媽咪麵的朋友有沒有興趣試試?

媽咪麵炸魚薯片 Mamee Monster Fish 'N Chips (套餐 MYR25;~HKD$47)
炸魚的炸漿用上香脆可口的媽咪麵製成,夠晒脆卜卜,加上香脆薯片,非常惹味。

【馬來西亞美食】馬來西亞快餐店新搞作 吉隆坡藍毛毛媽咪麵炸魚

The Manhattan FISH MARKET
吉隆坡分店地址:Lot LG-03 & 03A, Lower Ground Floor, Quill City Mall, No 1018, Jalan Sultan Ismail
55100
電話:+60 3-2276 0733

圖片來源:The Manhattan FISH MARKET官網、FB@The Manhattan FISH MARKET、IG@mfmmy 、iammameemonster

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more