新加坡超市零食店手信推介 Baileys酒心朱古力/阿華田麵包醬/榴槤咖央醬

發佈: 2019.08.20
文: Rachel

去到新加坡可以盡情食海南雞飯、咖央多士、叻沙麵等美食,不過玩樂時都不要忘記在香港的朋友,記得走之前買多些手信呀!新加坡除了有斑蘭蛋糕、肉骨茶湯包及鹹蛋魚皮之外,還有些零食食品在香港比較少見,例如Baileys酒心朱古力、阿華田麵包醬、榴槤咖央醬等,都可以考慮送給朋友呢~

大家又喜不喜愛飲Baileys甜酒呢?在新加坡一間零食店「Choco Express」有賣不少Baileys食品,例如有原味/焦糖味的Baileys流心朱古力(SG$19.9/30粒裝,約HK$113;細包裝SG$6.5,約HK$37)及原味/焦糖味的Baileys片裝朱古力(SG$5,約HK$28)。

此外,店舖亦有賣多款阿華田零食:阿華田麥芽朱古力(SG$5,約HK$28)、阿華田麥芽夾心餅(SG$7,約HK$40)、阿華田麥芽朱古力條(SG$6.5,HK$37)及阿華田麥芽麵包醬(SG$6.5,HK$37)。

除了Baileys及阿華田,店舖也有賣其他牌子的零食,有Loaker威化餅、Cadbury朱古力粒粒麵包醬、Oreo片裝朱古力及朱古力蛋等。

新加坡「Choco Express」

分店地址及資料:Choco Express官網

【新加坡手信】新加坡超市零食店手信推介 Baileys酒心朱古力/阿華田麵包醬/榴槤咖央醬

至於新加坡的超市同樣可以入到貨,只是咖央醬已經有很多款式供選擇,有榴槤、椰子、XO醬等口味,更有低糖及無糖咖央醬!還有多款特色口味的Kaitkat,有爆谷味、薄荷朱古力、朱古力曲奇等。超市還有香港已無得賣的美極歐陸滋味杯即沖薯蓉、炸春卷、特色口味杯麵等。

超市亦有賣特色雪糕及冰品,有Kitkat雪糕、Kitkat甜筒、Oreo甜筒、榴榴甜品等,可以順便買回酒店食呢~

以上食品可在新加坡「FairpriceFinest」找到。

分店地址及資料:Fairprice官網

more