自製夏日消暑冰品 試用超可愛Sanrio雪條模

發佈: 2019.08.26
文: Rachel

雖然香港即將踏入秋天,但天氣仍然很炎熱!所以今次就找來Sanrio雪條模,製作不同卡通造型的雪條,消一消暑。雪條模包括有布甸狗、Melody及Hello Kitty三款造型,即刻睇下會不會成功啦!

雪條模質地軟軟的,一套Sanrio雪條模有造型模、雪條棍及雪條模的底座。

要製作這個Sanrio雪條是非常之簡單,首先將雪條模放在底座上,再倒飲品落雪條模內,之後用雪條棍蓋上雪條模,便可以直接放入冰格了。

雖然雪條模質地軟軟的,但雪凍後都比較難將雪條取出,特別是很容易會弄破公仔的耳朵,建議盡量不要壓到耳朵及反開雪條模取出。不同造型也有不同的效果,好似布甸狗眼睛比較小,所以布甸狗的面貌不太突出。

不過大家如果成功製作到完整的雪條,都可以見到好可愛的公仔,而且都幾有成功感!大家不妨跟親朋好友一齊DIY啦~

除了雪條模之外,還有Sanrio冰粒模,製作不同大小的圖案,有Hello Kitty、Melody和Little Twins Stars。

Sanrio雪條模

售賣點:JCShop eXclusive

售價

雪條模:HK$118

冰粒模:HK$108

地址:觀塘道418號創紀之城第五期APM 1樓L19a號舖

聯絡電話:2154 4281

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more