日本蘋果批專門店「GRANNY SMITH」登陸香港 主打多款傳統口味蘋果批

發佈: 2019.09.10

日本一間人氣蘋果批專門店「GRANNY SMITH」即將登陸尖沙咀新商場K11 MUSEA ,日本店售賣多款口味的蘋果批,蘋果批保留了傳統的製作方法,所以內裏的蘋果比較爽口,味道酸甜,吸引不少日本本地人及遊客特意買來試試。現在不用去日本,在香港都食到啦!

日本店裝潢是歐式復古風,木系家具擺設,給人一種鄉村純樸的感覺,不知香港店會否都是歐式裝潢呢?

店舖有幾款招牌蘋果批,例如有Dutch Crumble、Classic Rum Raisin、French D'mandes、English Custard等,內裏的蘋果同樣清新又爽口,味道酸甜。

除了以上4款,還有一款叫「GRANNY SMITH」的澳洲青蘋果批,蘋果批內除有蘋果蓉,還有大大的蘋果粒,份量十足!

日本店不停推出不同的分店限時口味,例如之前推出過的麻糬、OREO、蕃薯、焦糖布甸及吉士等口味,大家又期不期待香港的限定口味呢?

GRANNY SMITH APPLE PIE & COFFEE 香港店

地址:K11 MUSEA B2層

圖片來源:GRANNY SMITH

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓