大圍3間人氣咖啡店推介 兩層純白Cafe/手工烘焙麵包/bagel

發佈: 2019.11.05
文: 李欣怡

大圍有不少地道小店,除了有華輝手撕雞腸粉、雞蛋仔、魚蛋燒賣等街頭小食外,附近亦有數間Cafe供應不同美食。咖啡店各有特色,有精品咖啡、手工麵包、bagel及甜品供應,週末一於約埋閨密、朋友一齊去chill下啦!

 

1. Dear Coffee and Bakery

這間大圍火車站附近的Cafe十分受歡迎,週末未到中午就已坐滿客人。店舖主打無添加手工麵包及蛋糕,每星期更換款式,其中更有不同口味的Bagel,鍾意食麵包的朋友一定要去試試!

 

2. Cozy Coffee

Cozy Coffee去年在荃灣南豐紗廠開業,最近又在大圍開新分店,新店樓高兩層,以純白色設計。Cafe主打多款精品咖啡,更有坊間咖啡店比較少見的虹吸咖啡。除了咖啡外,店家亦有提供不同健康輕食及甜品。

 

3. Platform

大圍附近村屋中就開設了一間粉綠色的Cafe,由港台夫婦主理,環境舒適。餐廳有一系列熱食、甜品及咖啡供應,冰火蘋果批及芝士Latte亦是招牌人氣之選。

 

住大圍的朋友得閒可以去試試~

【大圍美食2019】大圍3間人氣咖啡店推介 兩層純白Cafe/手工烘焙麵包/bagel

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more