機油扮糖漿/薯蓉扮雪糕 揭露美食廣告背後真相

發佈: 2019.10.05
文: 李欣怡

廣告裡出現的美食都十分吸引,漢堡望落好juicy,甜品的糖漿慢慢流下來令人胃口大開,不過到現實自己去食就會發現與廣告中的形象差天共地。今次就同大家解構下廣告背後的食物拍攝技巧,原來這些令人垂涎三尺的「美食」背後都用了一些你想像不到的材料製成!

相信大家都知不可隨便相信「照騙」,廣告上外貌吸引的食物與現實相差甚遠,但你又知道這些食物其實是用了甚麼製造嗎?一齊睇睇以下6個廣告美食真相:

 

1. 早餐穀物片

平時早餐食穀物片,一倒牛奶好快就會變淋。原來廣告中用上白膠漿,在將穀物片放上去,自然就不會浸淋啦~

 

2. 雪糕

夏天熱辣辣,相信第一時間會想起雪糕,不過拍廣告耗時咁長,當然不可以用真雪糕。原來廣告中的雪糕是以薯蓉加上色素製成,就算拍幾耐都不會溶!

 

3. 班戟

班戟淋上糖漿,再慢慢由上而下流下來,睇到都想食!不過如果話你聽淋下來的是機油不是糖漿,你仲想唔想食?

 

4. 忌廉

甜品杯、蛋糕頂唧上滿滿忌廉夠哂邪惡,不過忌廉易溶,放一陣就會塌,所以廣告中都會用剃鬚膏來代替。

 

5. 啤酒

啤酒上泡沫斟完一陣好快就無,要keep得耐就要加洗潔精,望落自然又多泡沫。

 

6. 漢堡

廣告中的漢堡多餡、漢堡扒又厚又juicy,其實材料同店舖買的差不多,只是將材料全部集中於鏡頭前,再用油塗抹漢堡扒,而漢堡扒上的烤紋則是用鞋油印上去的。

 

部分圖片及影片來源:
Steve Giralt 
Instagram:@stevegiralt
Facebook:@visualengineersteve
Twitter:@stevegiralt
Youtube:steven3261

【美食廣告沒告訴你的秘密】機油扮糖漿/薯蓉扮雪糕 揭露美食廣告背後真相

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more