韓國網店cookatmarket推出新品  紐約芝士芝加哥deep dish pizza

發佈: 2019.10.18

韓國網店cookatmarket一直推出不少美食,包括有多款口味的麻糬、芝士年糕、醬油蝦等等,而今次推出的是芝加哥deep dish pizza(芝加哥深盤意大利薄餅),買完之後再自行翻熱,就可以食到充滿芝士的深盤pizza,買回酒店或民宿做宵夜都不錯~

原味芝加哥deep dish pizza(6900KRW,約HK$46),pizza是急凍包裝,在cookatmarket.com訂購完之後,可用微波爐及焗爐等儀器翻熱,翻熱後pizza內有一大盤半溶芝士,十分澎湃!除了芝士外,原味pizza還有烤肉、辣肉腸及酸辣番茄醬等材料。

紐約芝士味芝加哥deep dish pizza(7900KRW,約HK$52),上面放滿紐約芝士,芝士控之選!

詳細資料及圖片來源:cookatmarket.com

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more