新開雞翼外賣專門店「Empire Wings」 熱賣水牛城雞翼/香港特有海鮮黑芝麻口味/多款fushion雞翼

發佈: 2019.11.21

最近有一間新開的雞翼外賣專門店「Empire Wings」,店舖主廚曾在半島酒店工作,店內所使用的香料、醬汁及炸漿都是自家秘製。店舖主打9款特色及傳統雞翼,例如有水牛城雞翼、香港特有海鮮黑芝麻雞翼、芝士蒜茸雞翼及泰式辣醬雞翼等,而且更有特色水牛城炸雞漢堡!最重要是大家可以叫外賣送上門,安坐家中歎住食~

Classic Buffalo Wings

相信有不少人都很喜愛食水牛城雞翼,酸酸辣辣好開胃!店舖的雞翼偏大隻,雞皮炸至脆身,而且不會乾。炸起之後再加上自家秘製的水牛城醬,醬汁味道較濃郁。

Hoisin and black sesame香港特有海鮮黑芝麻雞翼,海鮮醬也是自家調製,食落有點似甜醬,味道鹹鹹甜甜,十分特別!Fire Hot Sauce嚐辣愛好者就要試試店舖的辣雞翼啦!辣雞翼惹味香辣,偏重口味。Garlic Parmesan推介這個芝士蒜茸雞翼,雞翼放上很多蒜茸、番茜及芝士粉,充滿鹹香味。

Buffalo Chicken Burger

除了雞翼之外,店舖還有賣水牛城炸雞漢堡,漢堡充滿芝士醬,賣相吸引。

雞翼口味還有Smokey BBQ、Crispy Lemon Pepper、Ranch、Cajun、Crispy Garlic及Plain,統一$70/6隻,$130/12隻。店舖暫時只於灣仔及中環地區送外賣,有興趣的朋友可在官網或外賣店Deliveroo下單。

Empire Wings

營業時間:12:00 - 22:00(灣仔)12:00 - 21:30(中環)

網址:https://www.empirenywings.com

Facebook@Empirewings

Instagram@empirenywings

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more