AI重新洗牌!東京拉麵30強出爐 米芝蓮一星店只排第9?

發佈: 2019.12.04
文: 李欣怡

冬季去日本旅行當然要食碗地道的拉麵暖下胃,不過單是東京已有過千間拉麵店,要選擇都不是一件易事。相信唔少人都會上網搜尋拉麵推介,不過網上的評價都未必準確,最近日本有AI公司就創建一項新技術,為大家洗走假評,重新排列東京的拉麵店,今個冬天準備去日本的朋友要留意下喇!

日本初創公司TDAI Lab新建一個分析技術「Wise Review」,以人工智能分析網上評論,第一項排行榜就搜集了東京過千家拉麵店,統計網上評論,自動檢測並過濾不可靠的評論,為東京區拉麵店榜單重新洗牌,一齊睇睇呢個「真‧排行」同Google排行有咩分別啦~

經過重新計算後,有不少店家的排名都有大幅改變,其中更有店舖大跌333名,亦有不少店家由100名外上升至30強。

第30至11名:

米芝蓮一星拉麵店「創作麺工房 鳴龍」、香港有分店的「麺屋一燈」亦躋身頭10位,而第1名則有原先Google排行第13上升至榜首,一齊睇睇第10至第1位

 

大家下次去東京可以參考下呢個排行榜~

圖片來源:WISE REVIEW

【日本拉麵排名2019】AI重新洗牌!東京拉麵30強出爐 米芝蓮一星店只排第9?

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more