日本祭典小食蘋果飴專門店「candy apple」 將登陸東京代官山開新店!

發佈: 2020.01.02

蘋果飴是日本夏日祭典的人氣小食,脆脆的糖衣裹著原個蘋果,香甜又多汁!而日本有一間蘋果飴專門店「candy appleキャンディーアップル」,令大家不用去祭典都可以食到蘋果飴,更可以買來做手信呢~

店舖的蘋果飴跟祭典賣的有點不同,專門店的蘋果飴比較大個,而且店鋪會將蘋果切成一片片,讓客人慢慢品嚐。

原味蘋果飴(600円,約HK$43),店舖選用青森蘋果製造蘋果飴,蘋果外層是一層又薄又脆的糖衣,而蘋果多汁又香甜,賣相吸引。

店舖有多款蘋果飴口味,肉桂蘋果飴(600円,約HK$43),外層沾滿了肉桂粉,喜愛食蘋果批的朋友必試!還有可可蘋果飴、抹茶蘋果飴等口味。

在店內用餐的話,亦可以試試蘋果飴朱古力火鍋(400円,約HK$29)!蘋果飴也可以外帶,買來做手信都不錯。店舖的澀谷及吉岡岡分店已經結業,並將於2020年1月18日代官山開新店,有興趣的朋友要留意啦~

Candy Appleキャンディーアップル

代官山新店地址:東京都渋谷区代官山町8-9竜王ビル1F

營業時間:11:00 - 20:00

開業日期:2020年1月18日

圖片來源:candy apple官網

↓【限時搶⚡】位元堂凍乾水果脆套裝!↓

↓ 冷凍乾燥技術鎖住濃濃果香!/ 保留營養素及豐富膳食纖維!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more