日本7-11便利店推出士多啤梨系列 杏仁牛奶珍珠士多啤梨雪條/濃厚煉奶泡芙/忌廉大福

發佈: 2020.01.09

1月15號是日本的士多啤梨日,多間便利店都推出士多啤梨甜品系列,其中日本的7-11都不例外,於1月份陸續推出多款士多啤梨甜品,有杏仁牛奶珍珠士多啤梨雪條、濃厚煉奶士多啤梨泡芙、士多啤梨忌廉大福及士多啤梨蛋糕,士多啤梨迷去到日本不要錯過啦!

1月15日為何是士多啤梨日?因為士多啤梨的日文いちご同一月十五日いい いちご發音相近,所以到1月份,日本很多餐廳都會推出士多啤梨的食品吸引客人。去到日本不知如何選擇?一於去便利店逛下先啦!

杏仁牛奶珍珠士多啤梨雪條(149円,約HK$11),杏仁牛奶味香濃,珍珠口感煙韌,整體味道酸甜!

濃厚煉奶士多啤梨泡芙(162円,約HK$12)

士多啤梨忌廉大福(140円,約HK$10)。

士多啤梨蛋糕發售地區:福島一部、関東(神奈川一部除く)、山梨、長野、東海(愛知一部、岐阜除く)、近畿、中国、四国、福岡一部、大分一部、熊本)(300円,約HK$21)

圖片來源:日本7-11官網

授權轉載:IG@ice.miyucoro

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more