新年禮盒推薦!過鼠年送禮5款賀年禮物選擇:朱古力/曲奇/茶品/年糕

發佈: 2020.01.18
文: 李欣怡

話咁快就到農曆新年,大家諗好過年要買咩送禮未呢?除了「梗有一盒喺左近」的藍罐曲奇、嘉頓家庭什餅之外,還有好多不同款式的新年賀禮,今次就同大家推介5款新年禮盒,想送禮的朋友可以參考一下!

 

1. Fortnum & Mason

Fortnum&Mason去年進駐尖沙咀K11 MUSEA,帶來各款經典茶品、曲奇及多款精品,繼年尾推出聖誕限定的禮盒後,今個新年Fortnum再推出農曆新年精選禮盒,包括香檳、朱古力、香茶及餅乾等。

Fortnum & Mason 香港店

地址:尖沙咀梳士巴利道18號 K11 Atelier 022號鋪

詳情:官網

 

2. Godiva

鍾意食朱古力的朋友就可以考慮一下Godiva,全新推出黑朱古力醬黑朱古力、檸檬慕絲白朱古力和胡桃蓉牛奶朱古力,包裝以應節的金鼠及桃花圖案設計,朱古力上更有新年圖案,過年送禮相當得體。

 

3. Ah Ma Recipe

全新本地手工品牌阿嫲食譜Ah Ma Recipe今年於尖沙咀開設Pop Up店,推出期間限定口味曲奇及枕頭酥,如陳皮伯爵茶曲奇、紅桑子枕頭酥等,將傳統食材配上新元素,另外亦有禮盒選擇,今個新年想轉新口味的朋友可以去試試!

阿嫲食譜Ah Ma Recipe 期間限定Pop up Store

日期:2020年1月2日至2月29日

營業時間: 中午12點至晚上11點

地址:九龍尖沙咀彌敦道132號美麗華廣場一期一樓

詳情:官網

 

4. The Cakery

健康甜品店The Cakery提供一系列無麩質及純素食品,最近為慶祝新年,特別推出了4款甜點的健康賀年禮盒,有純素曲奇、年糕等,適合素食者或是對飲食有特別要求的人士。

詳情:官網

 

5. Lady M

Lady M今年推出新春糖果寶盒,以古典中式櫃子為靈感,兩層抽屜共有6款精緻糖果,如菠蘿椰子軟糖、糖脆杏仁,寶盒更附有一面鏡子及利是封套,用來送禮最適合不過!

分店地址:官網

 

【新年2020】新年禮盒推薦!過鼠年送禮5款賀年禮物選擇:朱古力/曲奇/茶品/年糕

↓【免費送☕】Coffee & Laundry x OURA咖啡現金券及限量硬幣收納鑰匙扣↓

↓香港上環隱世打卡洗衣咖啡店│大派過百張HK$50現金券💰~↓


↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走$1,000現金券↓

more