無肉食中環開第4間分店!全港首間純素自助餐任食素食/沙律吧/自家製甜品

發佈: 2020.09.28
文: 李欣怡

素食自助餐近年愈開愈多,各有特色,價錢親民又可以試到多款素菜,不過就一直沒有做純素自助餐的餐廳。早前中環嘉咸市集就開設一間純素自助餐,原來係人氣素食自助餐「無肉食」的第4間分店,一齊睇睇有咩食啦~

素食自助餐「無肉食」開業多年,在港島及九龍區一共有3間分店,主打港式平價素食。最近無肉食就在中環開設第4間分店,以全新純素主題登場,是香港首間供應純素的素食自助餐餐廳。

餐廳簡潔寛敞,裝潢走中式木系風格,另外更有茶廳空間,在中環這個繁忙的地方,仍有歇息的空間。

 

餐廳午市($108起)及晚市($138起)均供應純素半自助餐,可選一款主食,有素漢堡、松露茄子千層麵、威靈頓猴頭菇卷、素炸魚薯條等選擇,主食會定期更換。無肉食漢堡的漢堡扒以豆腐自家製,炸完後再加上特調甜醬汁;松露茄子千層麵帶菇菌香,以豆蓉配上茄子模仿千層麵質感。

 

主食價錢更會包純素自助餐,自助區有不同熟食、炸物、冷盤、飲品等。

 

沙律吧有多款選擇,由於餐廳是純素關係,醬汁亦是自行調配的無蛋奶醬汁。

 

店內的麵包及甜品亦是自家製,有甜撻、芒果糯米飯等選擇。

 

無肉食中環店

地址:中環嘉咸街23號My Central地下5號舖

營業時間:早上11時30分至晚上10時

電話:23362908

【中環美食】無肉食中環開第4間分店!全港首間純素自助餐任食素食/沙律吧/自家製甜品

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more