壽司郎Sushiro連開3間分店!2月全新menu吞拿魚祭即將登場

發佈: 2020.01.27
文: 李欣怡

壽司郎Sushiro去年登陸香港,於佐敦開設首間分店。來到2020年,壽司郎就趕及在農曆新年前於紅磡黃埔開設第二間分店,今年更會計劃再開3間分店,而2月份全新menu吞拿祭亦即將推出,想食的朋友就要留意喇!

壽司郎繼佐敦店後,去年亦落實另外兩間分店位置,黃埔店已於今年1月22日開幕,而荔枝角分店亦估計會於3月開業。另外壽司郎亦確認將會於5月或6月於黃大仙開始第4間分店,而第5間分店亦正在物色舖位,未知會否選址新界或港島呢?

 

另外香港壽司郎亦公開了暢銷單品Top10,統計香港分店開業至2020年1月22日的數據,按下圖片睇睇有邊款上榜:

 

繼1月的螃蟹祭後,壽司郎2月份就會推出吞拿魚祭,一共有9款單品,一齊睇睇有咩限定menu:

 

想食的朋友記得要於App內book位喇!

【壽司郎香港】壽司郎Sushiro連開3間分店!2月全新menu吞拿魚祭即將登場

Sushiro 壽司郎

佐敦店地址:彌敦道348號彌敦坊UG樓

黃埔店地址:香港九龍黃埔天地享膳坊地下G10號舖

App下載連結:iOSandroid

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more