甚麼是氣溶膠?拆解網上流傳新型冠狀病毒傳染途徑真假

發佈: 2020.02.10
文: 李欣怡

新冠肺炎疫情嚴重,全城人心惶惶。日前有一確診患者與親友打邊爐而感染多人,近日更傳出新冠肺炎可經氣溶膠由空氣傳播,令市民擔心帶口罩能否有效預防痛毒入侵。究竟甚麼是氣溶膠?打邊爐又是否高危選擇?

中國官方衛生部門於上週六(8日)確認新型冠狀病毒除了飛沫傳播外,亦可透過氣溶膠經由空氣傳播。按下圖睇睇咩係氣溶膠:

氣溶膠傳播是指飛沫混合在空氣中形成氣溶膠,吸入的人會受感染,不過日常生活中很少遇到,主要是經由飛沫傳染。網上流傳其他傳播途徑,按下圖睇睇真假:

 

雖然新冠肺炎並非空氣傳播,但大家需提高警覺,毋須恐慌,最緊要戴口罩及勤洗手!

 

資料來源:BBCFB@杏林覺醒 Médecins Inspirés

 

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more