韓國首爾弘大美食大合集 芝士炸豬扒/烤鰻魚/1000韓圓掃街小食

發佈: 2020.02.16

去首爾旅行當然要食好東西啦!除了炸雞、韓燒、炸醬麵之外,其實首爾還有很多特色美食,就好似弘大這個小小的地區,已經集合了超級多款美食,例如有芝士炸豬排、烤鰻魚、海鮮、新派小食及超便宜的掃街美食等等,最平可以1000韓元(約HK$6.6)就買到一個好足料的雪糕窩夫,即睇小編有咩好東西推介啦~

 

1. 超濃郁芝士炸豬扒

弘大一間主打炸豬扒的專門店「혼가츠Honkaz」,很多當地人都會特意一嚐店舖的招牌芝士炸豬扒,豬扒外皮炸得很脆,內裏有半融芝士,味道濃郁!連韓國SBS電視台都介紹過,當時節目中的嘉賓Twice多賢和彩英都大讚超好味!

혼가츠 HONKAZ

地址:首爾市麻浦區西橋洞358-49(서울마포구서교동358-49)

營業時間:星期一至日11:00 - 15:30;16:30 - 22:30

聯絡電話: 02-322-8850

 

2. 炭火烤鰻魚

去到韓國一定會食韓燒!而弘大則是其中一個集合了很多韓燒專門店的熱點,不過那裏除了韓燒之外,烤鰻魚也是一個不錯的選擇。韓國的鰻魚跟日本不一樣,韓國的鰻魚比較厚肉,新鮮即烤有外脆內軟的感覺,通常配上鹽燒、醬油或辣醬來烤,十分惹味!而且店舖會有專人燒烤,不用擔心自己會燒得不好呢~

炭燒風川鰻魚 풍천장어

地址:韓國首爾市麻浦區延南洞568-25號(서울특별시 마포구 연남동568-25)

營業時間:11:00 - 23:30(農曆新年及中秋節休息)

聯絡電話:+82-2-332-8361

 

3. 人氣龍蝦專門店 

韓國一間頗有名氣的龍蝦海鮮專門店「人氣名인기명」,店舖的海鮮出名足秤又新鮮,除了龍蝦之外,也有貝類海鮮蒸鍋,包括有原隻八爪魚﹑魷魚﹑鮑魚﹑帶子﹑青口及扇貝,海鮮底下亦有魚板和鮮蝦等,十分豐富,而且價錢合理,海鮮迷不妨去試試啦!

人氣名인기명 麻浦店

地址﹕首爾市麻浦區麻浦路5街 4-3 1樓 / 서울시 마포구 삼개로5길 4-3 1층

營業時間﹕星期一至五17:30 - 23:00,週末 12:00 - 23:00

詳細資料及官網︰http://inkimyung.com/

 

4. 任食醬油蝦/醬油蟹 

去到韓國當然要食「白飯神偷」醬油蝦和醬油蟹!弘大亦有不少餐廳推出任食醬油蝦及醬油蝦,例如有這間「弘益醬蟹홍익게장」,店舖的蝦、蟹鮮甜,隻隻都有蝦/蟹膏,醬油帶有果香味,而且價錢也是比較便宜呢!任食套餐價錢如下: (包有韓式蒸蛋、泡菜煎餅,2人份或以上有花蟹湯1份)醬油蟹+辣醬蟹+醬油蝦任食(21,900KRW,約HK$144);醬油蟹+醬油蝦任食(19,900KRW,約HK$131);醬油蟹+辣醬蟹任食(17,900KRW,約HK$118)。

弘益醬蟹홍익게장

地址:首爾市麻浦區城山洞 232-12 / 서울시 마포구 성산동 232-12

營業時間:11:00 - 22:00(16:00 - 17:00休息)

 

5. 大熱韓式三文治

如果以上的美食為正餐的話,以下5款美食就好適合掃街啦!先有韓國大熱三文治店「Egg Drop」,其三文治出名餡料豐富又美味,誠意十足!這間三文治店有多間分店,也不妨將它加入弘大掃街list吧~

Egg Drop弘大店

地址:首爾市麻浦區弘益路 15(서울시 마포구 홍익로 15)

營業時間:09:00 - 21:00

 

6. 1000韓圓超足料雪糕窩夫

在弘大有一個小食亭專賣雪糕窩夫,那裏的窩夫出名「平靚正」!窩夫內夾有5球雪糕,每天都有不同口味配搭,例如有朱古力、雲呢拿、士多啤梨、抹茶等,而且每份窩夫只售1000KRW(約HK$6.6)!在香港這個價錢只買到一包飲品,而在韓國可以買到一個正常尺寸的雪糕窩夫,十分抵食!

Pie Waffle/Ice Waffle

地址﹕首爾市麻浦區臥牛山路21街 19-3 弘大兒童公園附近

營業時間﹕平日不定,逢星期六約下午時間

 

7.  韓式爆漿忌廉麵包

近年弘大有間大熱甜點店「FUHAHA」,店舖專賣韓式忌廉麵包,忌廉是選用新鮮雞蛋製造,充滿奶香及蛋香味,軟滑的忌廉配上鬆軟的麵包,十分美味!忌廉麵包有多款口味,如原味、士多啤梨、紅豆、抹茶、乳酪及紅豆抹茶等,價錢由2200KRW-2800KRW(約HK$14-18)不等。

FUHAHA 弘大店

地址:首爾特別市麻浦區東橋洞153-3

營業時間:9:00-22:00(售完即止,星期日不定期休息)

 

8. 新派傳統小食

講到韓國的傳統小食,當然會有甜蜜蜜的糖餅,而弘大有一間新派糖餅專賣店「The Hodduck」,店舖推出30款新糖餅口味,較受歡迎的有朱古力蜂蜜忌廉、士多啤梨芝士蜂蜜忌廉、菠蘿蜂蜜忌廉等,亦有較新奇的牛排骨及炸雞口味,大家不妨試試啦~

The Hodduck 弘大店

地址:서울 마포구 홍익로2길 13 1층4호

營業時間:13:00 - 22:00 (星期一休息)

 

9. 花炸魷魚

走在弘大街頭,當然會見到很多路邊小食,推介這個原隻炸成花形的魷魚,魷魚炸至酥鬆,十分惹味,掃街之選!

地址:首爾特別市麻浦區弘益路3街沿路

營業時間:不定時開店

 

10. 炒年糕、魚糕串等掃街小食通通吃!

除了以上特色美食之外,也想吃點最普遍的掃街小食?在弘大入口站9號出口對出,整段路都是布帳馬車,入夜後一眾「阿珠媽」便陸續開檔,辣炒年糕、魚糕串、雞肉串、血腸通通都有,住在附近的朋友買點小食來做宵夜都不錯~

授權轉載:IG@marzana84IG@aimai_blueIG@852hkfoodIG@ulong_2IG@sujin334IG@melan_dayIG@bob_table16IG@chy.namingIG@peach._.foodIG@minsoo_mindyIG@zoe1616IG@sjungly_、IG@kimsijooIG@luv_miiiIG@jjyeo_.ni_IG@mmss_0716IG@luv_soyul_97IG@yomi_lounge

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more