8間大圍掃街覓食好去處 手撕雞腸粉/手工麵包Cafe/日本燒肉/大圍小館

發佈: 2022.05.10
文: 李欣怡

【大圍好去處】大圍交通方便,鄰近火車站,2023年區內更會開設新商場「圍方The Wai」。不少人都會於假日到大圍踩單車、覓食,今次就為大家介紹大圍站周邊的餐廳小食店,有手工麵包Cafe、甜品、手撕雞等人氣美食,mark實以下8間大圍美食,下次約朋友一齊去掃街啦!

 

1. 自家製麵包 — Dear Coffee & Bakery 

大圍人氣Dear Coffee & Bakery十分受歡迎,去年搬大舖,加設更多堂食座位。Cafe主打無添加手工麵包及蛋糕,全部自家製,不時會更換款式,於官方Instagram公布。另外亦有供應不同咖啡及花茶,想試的朋友可以假日早點去慢慢享受!(*下圖為以往供應款式)

Dear Coffee & Bakery

地址:大圍田心街20號雲疊花園商場地下7號舖

電話:26820093

營業時間:早上8時至晚上6時

 

2. 韓式滑蛋吐司盒 — E for EGG

這間專賣蛋吐司的Cafe在區內頗有名氣,Cafe主打盒子吐司,如煙三文魚芝士滑蛋、Double芝士豬柳、焦糖雞蛋布甸盒子吐司等。除了吐司外,亦有定食、米漢堡及不同小食甜品。

E for Egg

地址:大圍城河道191-25號城河樓地舖

電話:53470262

營業時間:早上11時至晚上10時

 

3. 人氣船麵 — 阿叔泰麵

這間泰式船麵店十分有人氣,船麵湯底以牛骨熬煮12小時,味道濃郁。招牌牛肉船麵配上牛腩及牛丸,有金邊粉、河粉、蛋麵等選擇。除了船麵外,餐廳亦有炒飯及其他泰國小食。

阿叔泰麵

地址:大圍積信街31-51號安信樓地下Q號舖

電話:35654224

營業時間:早上11時30分至晚上9時

 

4. 米芝蓮必比登中菜館 — 大圍小館

這間中菜館「大圍小館」今年獲得米芝蓮必比登推介,小店主打傳統點心及粵菜,招牌冰花蛋球、叉燒「第一叉」、籠仔蒸蟹飯都是食客必食之選!

大圍小館

地址:大圍積福街92號地舖

電話:23390189/54064438 (WhatsApp)

 

5. 日式燒肉店 — 616燒肉酒場

這間日式和牛燒肉店周圍佈置了櫻花及燈籠,好有氣氛,猶如置身於日本。餐廳主打澳洲40日熟成牛及日本和牛,另外亦有午市套餐供應。

燒肉店供應多款不同部位的和牛,有齊牛肋肉、熟成牛、肉眼上蓋、A5三角肩等,還有海鮮、壽司等選擇。

616燒肉酒場

地址:大圍積福街60-62號好時洋樓地下4-5號舖

電話:65313090

 

6. 名物手撕雞腸粉 — 華輝小食

這間小食店「華輝小食」最有名的是其手撕雞腸粉,不少人都慕名前去試食。由原味至地獄辣中間有7級辣度選擇,即叫即做,手撕雞加上麻油及秘製辣醬汁,雞肉入味微辣。腸粉上淋有石磨製作的芝麻醬和芝麻,腸粉薄身惹味。

華輝小食

地址:大圍積壽里地下4D舖

營業時間:早上10時至凌晨3時

 

7. 窩夫甜品店 — 夏雪

這間小店主打不同窩夫甜品,有焦糖抹茶、伯爵茶、威士忌咖啡等不同口味,另外亦有鹹食窩夫,忌廉芝士窩夫配上炒蛋、牛油果等不同配料。除了窩夫外,餐廳另外牛角包及不同飲品選擇。

夏雪

地址:大圍積富街31號益富閣地下3號舖

電話:55484270

 

8. 足料湯麵店 — 好湯好麵

大圍這間湯麵小店主打不同創意湯麵,湯底熬足17小時。每款湯麵都十分足料,如招牌「好頭好尾」就用上牛面頰肉、燉牛尾配上牛骨湯;「棉花雞」就有鹿兒島地雞肉、魚肚等配上高湯,另外還有多款不同特色選擇。

好湯好麵

地址:大圍積存街20號地舖

電話:28135077

營業時間:中午12時至下午5時及晚上6時至9時30分

 

圖片來源:IG@Dear Coffee & BakeryFB@E for EGGFB@阿叔泰麵 Asok Thai NoodleFB@大圍小館FB@Summer IceFB@好湯好麵 Hǎo tāng hǎo miàn

【大圍美食2022】8間大圍掃街覓食好去處 手撕雞腸粉/手工麵包Cafe/日本燒肉/大圍小館

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more