沙田石門美食推介 京瑞廣場/特色拉麵/簡約Cafe

發佈: 2021.06.24
文: 李欣怡

石門以往是工業區,不過自從京瑞廣場落成,附近又有馬鐵石門站,交通便利,成為不少沙田區朋友的搵食熱點。屯馬線開通,九龍區的朋友想入石門就更方便!今次就為大家介紹石門站附近的美食,有文青Cafe、海鮮火鍋等,一齊睇睇以下5間餐廳推薦。

1. 純白簡約Cafe

這間Cafe位置不多,純白牆身配上雲石餐桌,簡潔明亮。小店主打精品咖啡,另外有供應All Day Breakfast、意粉等主食。而Cafe的梳乎厘厚Pancake更是店內的招牌,不少人都慕名前來品嚐。

Whitewood Coffee

地址:沙田石門安群街3號京瑞廣場一期2樓207號舖

營業時間:早上10時至下午3時及下午4時至晚上6時

電話:63452714

 

2. 限量特色拉麵

這間拉麵店經常排長龍,廚師手法正宗,湯底配料都十分用心製作,獲得不少好評。店家更不時推出限量特色拉麵,如咖喱番茄濃湯、毛蟹濃湯、蠔怪濃湯等,用料十足!

麵道Ramen Dou

地址:沙田石門安群街3號京瑞廣場第一期地下G1號舖

營業時間:早上11時至晚上8時

電話:35635262

 

3. 抵食船麵

這間小店主打價錢實惠的泰式船麵,有多款餸菜供客人選擇,配上自家熬製的湯底,份量十足夠飽肚。另外亦有其他小食選擇,是不少附近打工仔的糧尾選擇!

船仔泰式粉麵

地址:沙田石門安群街3號京瑞廣場1期2樓233號鋪

營業時間:早上11時至9時

電話:26616269

 

4. 手抓海鮮

這間餐廳主打手抓海鮮及火鍋,可以食勻龍蝦、蟹、鮑魚、大扇貝及草蝦等多款時令海鮮。手抓海鮮有5款口味,如避風塘、新加坡黑胡椒等,十分惹味,另外亦有火鍋套餐及壽喜燒選擇。

Seafood ghost

地址:沙田石門安群街3號京瑞廣場一期地下G11號舖

營業時間:早上7時至晚上10時45分

電話:28184188

 

5. 中西合璧快餐店

這間飯堂提供多款不同菜式,蛋包飯、日式定食、焗飯、意粉都有供應,而且更會不時更換menu,價錢相宜,是不少打工仔的午飯之選。

鴛鴦奶茶

地址:沙田石門安心街19號匯貿中心地下1號舖

營業時間:星期一至五早上7時至下午5時;星期六早上7時至下午4時30分

電話:26489289

 

圖片來源:FB@Whitewood CoffeeFB@麺道 Ramen DouFB@船仔Rau LekSeafood ghost|DeliverooFB@Cafe Yuanyang 鴛鴦奶茶

【沙田石門美食2021】沙田石門美食推介 京瑞廣場/特色拉麵/簡約Cafe

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more