台北師大夜市燈籠滷味登陸銅鑼灣!30款滷味/九份手工芋圓/滷肉飯/鹽酥雞

發佈: 2020.02.19
文: 談允希

說到台灣夜市美食,當然會想到惹味的滷味,現在香港也可以食到啦!台北師大夜市滷味專門店「燈籠滷味」正式登陸香港,選址銅鑼灣登龍街,是該品牌首家海外分店。餐廳除了有30款熱騰騰的滷味,還有九份手工芋圓、起司玉米蛋餅、滷肉飯、鹽酥雞等台式小食,非常吸引。店舖雖然不大,但到處有特色打卡位,十分有台式風味。

燈籠滷味現正試業,6點前後menu會有所不同,午市有台灣多人點的「師大超人氣組合」、為香港人口味定制的「吃你滷味套餐」等等,可以自選麵底、加配料、小食、飲品,當然客人也可以全自選,按不同滷味價錢定價,Click入下圖睇MENU:

燈籠滷味香港店便用台灣總店直送秘傳配方滷湯,內含上等桂皮、花淑、甘草等十種中藥材,再用慢火熬煮而成。所有滷味即叫即滷,熱騰騰食又香又惹味!

除了滷味外,也有多款台式小食,如九份手工芋圓、起司玉米蛋餅、滷肉飯、鹽酥雞等,材料多由台灣直送,賣相吸引!Click入下圖睇有咩小食:

飲品方面有黑糖珍珠奶茶、冬瓜茶、冷泡四季春茶、冷泡桂花烏龍等等。

燈籠滷味

地址:香港銅鑼灣登龍街39號地鋪

營業時間:

2月21日起試業開放時間分為兩段
12:30pm-5pm(最後點餐時間為4:30pm)及
6:30pm-10pm(最後點餐時間為9:30pm)

電話:25812223(可以外賣自取)

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more