將軍澳海濱長廊戶外餐廳美食推介 露天Cafe歎咖啡/台式料理/ 漢堡/扒房/吹海風睇靚景!

發佈: 2020.11.09
文: 李欣怡

驚安的殿堂DON DON Donki即將進駐將軍澳,今次驚安的殿堂第5間分店選址澳南海岸O'South Coast旗下的Monterey Place商場,鄰近將軍澳海濱公園。新商場位於將軍澳海傍,而且亦有多個美食選擇,住將軍澳的朋友到時就多個地方覓食喇!

將軍澳海濱長廊是不少人的假日好去處,可以租單車欣賞沿海風景,亦可到附近cafe歎咖啡睇日落,今次就同大家介紹一下將軍澳海傍的5個餐廳美食選擇,去Donki掃完貨可以順便去醫肚~

 

ckeditor-inline-image-img

第一站 文青Cafe

這間Cafe裝潢走純白木系文青風,設有戶外露天座位,環境舒適,可以一邊吹海風,一邊歎自家製蛋糕!

Cafe主打多款自家製蛋糕及甜品,更有純素選擇,另外亦會提供不同早餐、主食及飲品,menu上會標明是否素食或純素。

JOMO Kitchen & Health Hub

地址:將軍澳唐俊街23號澳南海岸MONTEREY PLACE地下G01號舖

營業時間:星期一至五早上9時至晚上6時;星期六及日早上9時至晚上8時

電話:23313003

 

ckeditor-inline-image-img

第二站 足料burger

這間漢堡店有多款burger選擇,黑松露和牛、鵝肝安格斯、水牛城雞肉,款式特別而且用料豐富。除了burger外,餐廳亦有意粉、沙律及不同小食提供。

Burger's Friends Forever

地址:將軍澳澳南海岸唐俊街23號MONTEREY Place 地下G22A號舖

電話:61131497

 

ckeditor-inline-image-img

第三站 歐陸風扒房

比利時啤酒屋FRITES早前在將軍澳海傍開設新分店,主打青口鍋及不同比利時菜式。將軍澳分店設有戶外座位,下午陽光充沛,晚上浪漫有氣氛,最適合約朋友聚餐!

FRITES Belgium on Tap

地址:將軍澳澳南海岸唐俊街23號MONTEREY Place 地下G03及1樓3A號舖

電話:28336556

 

ckeditor-inline-image-img

第四站 東南亞菜

這間餐廳主打東南亞菜,裝潢充滿異國風情,另設有戶外區,園林風再配上海景,好似去了度假一樣!

餐廳供應菜式多樣,印度菜、泰國菜、越南菜都應有盡有~

Chilli Lime

地址 : 將軍澳唐俊街23號澳南海岸MONTEREY PLACE地下G07號舖

營業時間:早上11時至晚上11時

電話:22460055

 

ckeditor-inline-image-img

第五站 台式料理

這間台式餐廳歡迎食客帶同毛孩子前去,餐廳更設有寵物專區,環境舒適,適合一眾寵物愛好者。

餐廳除了有手工滷肉飯、士林鹽酥雞、仙草芋圓等台灣料理及甜品茶飲外,更有燒肉供應,有齊多款和牛、海鮮,價錢相宜。

戀上台式料理

地址 : 將軍澳唐俊街21號翩匯坊地下G26號舖

營業時間:早上11時30分至晚上11時30分

電話:22190191

 

圖片來源:FB@Burger's Friend ForeverFB@FRITESFB@Chilli LimeFB@O'South Coast 澳南海岸

【澳南海岸餐廳】將軍澳海濱長廊戶外餐廳美食推介 露天Cafe歎咖啡/台式料理/ 漢堡/扒房/吹海風睇靚景!

↓【限時搶⚡】位元堂養生花茶系列!↓

↓ 選用優質草本成分!/ 無添加香料同防腐劑!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more