外國設計公司推出食物造型keyboard鍵 超像真窩夫/熱狗/芝士

發佈: 2020.03.09

外國有設計公司推出多款特色keyboard鍵,例如有太空、恐龍、海洋、獨角獸等設計主題,而當中的食物造型keyboard鍵十分吸睛!有窩夫、熱狗、芝士、蛋糕及三文治造型,款款都好可愛又精緻,大家又想不想為自己的keyboard裝飾一下呢?

食物keyboard鍵有兩款,一款是像真度較高的立體造型,另一款是好似有一層啫喱的水晶造型,不過由於食物keyboard鍵實在太可愛,現在已暫時售罄,有興趣的朋友可於官方Instagram留意最新消息。

設計公司不時於不同節日推出限定新品,例如之前在情人節推出的朱古力造型keyboard鍵。

還有其他主題的特色keyboard鍵,有太空、恐龍、海洋、獨角獸等設計主題。

詳細資料及圖片來源:dwarf-factory.com

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

more