全球每年消耗逾1000億包即食麵!韓國20大即食麵銷售量排名大公開

發佈: 2020.05.21
文: 李欣怡

新冠肺炎疫情持續,不少市民因受疫情影響,都選擇留在家中防疫。在家中除了叫外賣外,亦有不少人選擇自己煮食,但對於不會烹調的人來說,即食麵就是大家最好的朋友。不過你又知道全球每人每年平均吃多少個即食麵嗎?哪一個國家的人又最愛吃即食麵?

世界即食麵協會(WINA)每年都會公佈全球即食麵需求量,據去年統計資料顯示,2019年全球一共消費了1064億個即食麵,即每日有2.9億個即食麵被吃掉。一齊睇睇消費最多即食麵的頭15位國家:

雖然消費最多即食麵的第一名國家遠遠拋離其他國家,不過若以人口計算的話,排名就大洗牌,由另一個國家奪冠,而且這個國家的人每年更吃掉75.1份即食麵,即是每人平均不夠5天就會吃一個即食麵!一齊睇睇係邊個國家:

睇埋2019年韓國20大即食麵銷量排行榜,第一名超過2400億韓幣,你食開嗰款又有冇上榜?

 

不過即食麵始終不是健康食品,大家記得不要吃太多啊!

資料來源:WINA이투데이

【即食麵排行榜】全球每年消耗逾1000億包即食麵!韓國20大即食麵銷售量排名大公開

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more