意大利人唔只對Pizza講究!意大利的6個飲食禁忌

發佈: 2020.04.03
文: 李欣怡

新冠肺炎持續,全球各國都因疫情而出現搶購潮,早前有意大利網民分享超市貨架被搶購一空,唯獨只剩下夏威夷Pizza。Pizza上放菠蘿絕對是意大利人的大忌,但其實除了菠蘿Pizza外,意大利人還有很多飲食禁忌!

一名瑞典網民今年年頭每日在Facebook分享不同奇異果創意料理,原本只是一個平平無奇的日常分享,直到有一次,這名網民到餐廳點奇異果Pizza,隨即引來其他網民討論並轉載,有網民學樓主一樣做奇異果Pizza食,不過亦有意大利網民批評,樓主更指收到來自意大利的死亡威脅。

 

除了對Pizza十分講究外,其實意大利人還有很多飲食禁忌,一齊睇睇:

 

資料來源:FOODTRIBEFB@Stellan JohanssonSLATEHUFFPOSTNever Ending Voyage

【飲食文化】意大利人唔只對Pizza講究!意大利的6個飲食禁忌

↓【限時搶⚡】位元堂凍乾水果脆套裝!↓

↓ 冷凍乾燥技術鎖住濃濃果香!/ 保留營養素及豐富膳食纖維!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more