網民發現百佳/Taste驚現手繪廣告牌 疫情下轉型變成日式超市?

發佈: 2020.04.17
文: 李欣怡

港人最愛去日本旅遊,就算現在受新冠肺炎疫情影響,不能去旅行,都要去日式超市行返轉。最近有網民就發現有百佳分店改頭換面,裝修模仿日本超市,連誠哥旗下的另一超市Taste亦同樣變身為日式超市,吸引顧客。

Taste近日在其Facebook專頁分店新登場的「Oishī Su-pa-」,6間分店(淘大商場—淘大味覚の旅、馬鞍山廣場—美食の最、屯門市廣場—屯門美食祭、黃埔花園—黃埔美味しい号、綠楊新邨—綠楊一町目、青衣城—青衣の一番味)為顧客帶來日韓直送水果、環球靚肉、人氣零食。不過網民就比較留意其裝潢,指裝修似足日式超市,成間店七彩繽紛,好有feel。

 

除了Taste外,近日有網友發現部分百佳分店亦同樣加設了大量手繪廣告牌和裝飾品,未知是否短期的宣傳計劃,按下圖睇網民反應:

大家屋企樓下嘅百佳/Taste又有冇變身呢?

資料及圖片來源:FB@TASTE Supermarket HKFB@沙田區 Sha Tin District

↓【限時搶⚡】MG Spirit西班牙清新水果酒!↓

↓ 獨特微醺體驗 / 西班牙釀製 / 天然新鮮果汁混合5.5%酒精伏特加!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more