LAWSON與設計公司nendo合作重新定位品牌 招牌藍色牛奶瓶標誌改頭換面行簡約風?

發佈: 2020.05.07
文: 李欣怡

去日本旅行除了要食拉麵、壽司等美食外,宵夜到便利店買炸雞、甜品一定少不了。提起日本便利店,相信大家都會想到LAWSON!其招牌的藍色牛奶瓶標誌已經深入民心,走在街頭一眼就能認出,不過近日LAWSON就與設計公司合作,將旗下品牌由Logo到自家商品包裝都改頭換面,唔知未來便利店裝修會唔會都大變身呢?

LAWSON除了便利店LAWSON STATION外,旗下還有多個品牌如Lawson Select、Uchi Cafe等,不過因為各個支線品牌形象不同,令消費者無法分辨哪些東西是LAWSON出品。最近LAWSON就邀請日本設計公司Nendo為旗下品牌重新定位及包裝,加強品牌的辨識度。

Nendo將Lawson舊有標誌簡化,抽取LAWSON中的「L」及logo的形狀,做出一個簡約的新標誌,旗下的自家品牌Lawson Select會分拆成L basic及L marche,而其他餐飲品牌的logo亦會加入新標誌元素,令所有品牌標誌更統一,按下圖睇睇各個品牌的新logo:

 

L basic包括一系列生活用品及食品,如紙巾、麵包、牛奶等,按下圖睇新包裝:

 

L marche則是杯麵、冰品、甜品及其他零食,不同品項的標誌亦會有少許變化,按下圖睇新包裝:

品牌logo同包裝都大變身行簡約風,唔知未來便利店會唔會都配合設計一改裝修風格呢?

 

睇埋Nendo為日清設計的杯麵專用叉:

 

資料及圖片來源:nendo

【品牌設計】LAWSON與設計公司nendo合作重新定位品牌 招牌藍色牛奶瓶標誌改頭換面行簡約風?

more