《超人回來了》混血2歲BB Bentley展現聰明解難能力 成功挑戰高難度任務興奮甜笑~

發佈: 2020.06.23
文: 黃詠恩

韓國節目《超人回來了》中的混血兄弟William(威廉)和Bentley(本特利)深受觀眾喜愛,兩兄弟精靈可愛還不時賣萌,人氣爆紅。今次弟弟Bentley接受新任務,獨力幫手為屋企人取水,即使遇到難關也不放棄,更慬得動動腦筋解決問題,最後連爸爸和哥哥都大讚他叻仔!

Bentley挑戰獨自回家取水任務,但一開始就忘記家中大門密碼,不夠力氣打開水的包裝...Click圖睇Bentley點解決啦!

在完成任務的過程中,聰明的Bentley展現運用兩種語言來計數的能力!Bentley靠自己帶齊3枝水和滑板車,出發找爸爸和哥哥 William~

最後Bentley成功為爸爸和哥哥送水,仲識得照顧哥哥,被大讚叻仔,Bentley相當滿足,好興奮呢!

足本影片:

睇埋William戴住芽菜當無線耳機AirPods:

圖片來源:YouTube@KBS World

↓【免費送🎁】微熱山丘全新造型香蕉窩夫餅乾禮盒100盒!↓

↓ 進駐香港十週年大贈送│送埋香港獨家限量版布袋~↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more