台灣人氣NUTTEA旺角開香港第4間分店 堅果奶蓋茶純素素食者都飲得!

發佈: 2020.06.29
文: 李欣怡

台灣人氣全素茶飲店NUTTEA堅果奶茶主打堅果奶飲品及堅果奶蓋,純素素食者一樣飲得!2018年年底登陸香港,先後在新蒲崗、太古坊及觀塘開分店,最近官方就宣布即將登陸旺角,以後去旺角行街都可以飲啦~

Nuttea主打5種堅果製成的純堅果奶,加以不同的茶底、水果配搭出不同口味的全素飲品,純素素食者一樣可以飲到。招牌奶蓋用上堅果製造,奶蓋厚而充滿堅果香;NUTTEA不時更會推出季節限定口味,如多肉芒芒、士多啤梨堅果奶蓋茶等。

【nuttea堅果奶茶香港】台灣人氣NUTTEA旺角開香港第4間分店 堅果奶蓋茶純素素食者都飲得!

最近NUTTEA就在官方Instagram宣布,將於今個7月登陸旺角,好快有多個地方可以飲喇!

【nuttea堅果奶茶香港】台灣人氣NUTTEA旺角開香港第4間分店 堅果奶蓋茶純素素食者都飲得!

NUTTEA分店

新蒲崗店:新蒲崗大有街3號萬迪廣場1樓D號舖

太古坊店:鰂魚涌海光街36號地下2號舖

觀塘店:觀塘偉業街223-231號宏利金融中心1樓9號舖

旺角店:彌敦道688號旺角中心一樓F52舖 (預計2020年7月開業)

 

圖片來源:FB@NUTTEA 堅果奶茶 香港

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more