肥嘟嘟Lulu豬做運動減豬腩肉! 罐頭豬Lulu穿起運動裝做Fitness~

發佈: 2020.09.10
文: 黃詠恩

正所謂減肥是為了吃更多東西(誤XD),可愛罐頭豬Lulu亦有所覺悟,立志做運動減走豬腩肉!今次《Fitness Club》新系列中Lulu豬換上運動裝健身,成為「豬隊友」跟減肥瘦身的朋友打打氣!想知Fitness Lulu豬哪裡買就要留意下文啦~

Lulu豬 Fitness Club ($90/單個盲盒|$720/一套8盒)
胖乎乎的Lulu豬穿上醒神顏色運動服,跑步、舉啞鈴、轉呼拉圈、玩瑜珈波、跳舞、Sit-up 仰臥起坐等運動通通難不倒Lulu豬,做完運動Lulu豬還會打卡,好搞笑~今次Fitness豬系列共有8款常規版,每款還附送公仔卡讓大家收藏,幸運的朋友還可抽中隱藏版Lulu豬!

有大肚腩?學Lulu豬轉呼拉圈啦!

Lulu豬都跟住瘦身熱潮玩瑜珈波~

為了操肌肉,Lulu豬舉槓鈴相當落力呢~

Lulu豬挑戰舉啞鈴!

為了減肉肉,Lulu豬努力跑步!

聽住音樂拍子,Lulu豬開心跳舞~

做起Sit-up時Lulu豬都不會偷懶~

運動後當然要打卡,跟其他「豬隊友」分享!

隱藏版公仔:Lulu豬終於練成一身古銅色肌肉!咦?原來只是肌肉盔甲XD

Fitness Lulu豬售賣點:

同場加映:罐頭豬LuLu運動系列限定週邊套裝($250 / 套​)

Lulu豬透明袋內放了運動護腕、毛巾、貼紙包、文件套、便利本、明信片,精美實用。

睇埋第二代經典罐頭Lulu豬:

睇埋午餐肉罐頭Lulu豬公仔:

睇埋Lulu豬Cafe:

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more