馬來西亞發現山寨FamilyMart「冚家便利店 Whole Family」 變成網紅打卡點! 網民嘲笑:有冇橙賣?

發佈: 2020.07.24
文: 黃詠恩

相信大家對日本FamilyMart便利店都不會感到陌生,沒想到全家便利店驚現馬來西亞山寨版「冚家便利店 Whole Family」,離奇店名引來網民嘲笑「有冇橙賣?」,現在冚家便利店更成為打卡熱點!

驟眼看「冚家便利店 Whole Family」的招牌Logo跟「全家便利店 FamilyMart」似到十足十,有網民嘲笑問冚家便利店有沒有賣橙和鑊鏟,亦有人暗諷冚家便利店只歡迎富貴的人,實在令人哭笑不得。

Click圖睇搞笑留言:

有網民指冚家便利店位於馬來西亞八打靈再也(Petaling Jaya)的商場Tropicana Avenue,最近吸引了不少好奇的朋友打卡,連大馬人氣KOL黃潔琪Miko Wong都曾到此一遊!

圖片來源:FB群組@澳門人文藝術咖啡檔、FB群組@ ●【爆笑2公社】●、FB@MikoWong、FB@Yoong Raymond

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more