日本節目實測堂食播毒位 自助餐形式其他檯食客都中招!

發佈: 2020.07.25
文: 李欣怡

新冠肺炎疫情持續,連續數天確診個案破百。第三波疫情爆發,不少個案都與食肆有關,部分餐廳更出現感染群組。政府為減低食肆人流,加推新防疫措施禁晚市堂食,但午市時段仍然有很多上班一族需要外出食飯,究竟在餐廳用膳風險有幾高?日本有節目就實測餐廳堂食病毒傳播情況,一齊睇睇實驗結果!

上班一族難以避免要外出用膳,在餐廳堂食時,客人除低口罩,傳播病毒風險甚高,日本電視台NHK節目《NHKスペシャル》早前就做實測,模擬病毒在餐廳的傳播途徑。

測試假設帶菌者每5分鐘用手掩蓋咳嗽,以螢光劑模擬病毒,將螢光劑塗抹在「帶菌者」手上,請來10人(包括一位「帶菌者」)在自助餐環境進行30分實驗,看看病毒會如何傳播。一齊睇睇測試結果:

 

短短30分鐘的用餐時間,已經令餐廳佈滿病毒,而且都是大家不為意的高危中招位,一齊睇睇邊啲係病毒黑點:

 

資料及圖片來源:YouTube@NTV

【新冠肺炎】日本節目實測堂食播毒位 自助餐形式其他檯食客都中招!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more