尖沙咀Hotel ICON唯港薈外賣榴槤下午茶外賣套餐 D24榴槤卷/貓山王榴槤布甸/芝士撻

發佈: 2020.07.29

最近新冠肺炎疫情持續不斷,今星期更將限聚令和禁堂食政策收緊。有見及此,尖沙咀Hotel ICON 唯港薈酒店推出了「飄香榴槤下午茶」外賣套餐,各位榴槤控就可以安坐家中品嚐一系列的榴槤甜品啦!

Hotel ICON的榴槤美食一向出名,其中GREEN的招牌「飄香榴槤下午茶」也非常受歡迎,最近酒店因應疫情關係,推出了外賣下午茶套餐,當中美食以馬來西亞直送貓山王榴槤果肉入饌,包括榴槤斑蘭糯米糍、馬來西亞直送貓山王榴槤(兩件)、D24迷你芝士蛋糕、抹茶荔枝D24榴槤卷、貓山王榴槤布甸、榴槤班蘭千層蛋糕,另外更會附送榴槤單球雪糕禮券兩張。

「飄香榴槤下午茶」可透過唯港薈網上商店購買,所有下單需至少2日前完成,並於大堂餐廳GREEN自取。每天最後下單時間為下午11時59分。

除了Hotel ICON之外,也有其他餐廳或酒店推出外賣打卡下午茶服務,就算疫情都可以留在家中打打卡享受一下。

1. DK Cuppa Tea 主題下午茶

這間有3個不同主題的下午茶外賣服務或預訂自取選擇,3層高的下午茶外型討好,適合各位女士們在家慢慢享受,另外也有4人份量選擇,更適合一家大細食用呢!

價錢及詳情:>按此<

2. 藍帶餅師主理 三層英式下午茶

由藍帶餅師主理的三層英式下午茶,所有食品均以人手製作,可品嚐到一系列的英式甜品美食,包括新鮮檸檬撻、吉士泡芙、英式鬆餅等等。

價錢及詳情:>按此<

「飄香榴槤下午茶」外賣套餐(兩位用)

價錢:HKD$438

預訂網址:https://bit.ly/2X002fR

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more