炮台山新開港式魚品專門店 芝士汁撈魚麵/麻辣魚麵/炸魚無薯條

發佈: 2020.08.14
文: 李欣怡

鍾意食魚麵的朋友要留意喇!炮台山最近新開一間港式魚品專門店「魚事者」,餐廳主打自家魚湯麵、魚麵撈及各款魚主題創意輕食。除了有多款不同魚品料理外,餐廳亦十分適合打卡,在附近上班的朋友又多個美食選擇啦~

炮台山新開的「魚事者Fisholic」主打各款魚品輕食及自家魚麵,餐廳裝潢走粉色系簡約風,粉藍色牆身配霓虹燈裝飾超適合打卡。

餐廳主打自家魚麵撈及車仔麵,車仔麵麵底可選招牌魚麵、米線或米粉,湯底除了有魚湯外,亦有麻辣湯、咖喱湯及木魚湯;而配料亦有不同選擇,魚火腿夠哂特別!

除了魚麵外,餐廳更有不同輕食選擇,招牌「炸魚無薯條Fish As Chips」用魚來做「薯」條,下午茶可配上不同小食作套餐;另外亦有五香肉丁炒滑蛋多士、阿華田煉奶西多士等其他下午茶選擇。

按下圖睇menu:

魚事者Fisholic

地址:北角炮台山宏安道14-28號威德閣地下14號舖

營業時間:早上8時至晚上9時30分

電話:35904930

【銅鑼灣美食】炮台山新開港式魚品專門店 芝士汁撈魚麵/麻辣魚麵/炸魚無薯條

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!


↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

more