樂天熊仔餅共有365款設計!熊仔分身術/熊BB與熊媽媽圖案最吸睛

發佈: 2020.09.16

日本早前於網上流傳了一張樂天熊仔餅的照片,而餅上的圖案卻出現了3隻熊仔,好似熊仔分身術的樣子,令不少網民懷疑是熊仔餅圖案印刷錯誤!其實樂天熊仔餅有365款設計,這個熊仔分身術只是其中一款圖案,而非印刷錯誤。兩年前左右,網上曾瘋傳過割盲腸熊仔餅圖案,而小編亦都實測過需要幾多包先抽到割盲腸設計,點擊以下連結睇詳情啦!

通常大家食熊仔餅都會直接放入口進食,其實細心留意,都有好多有趣圖案,點擊下圖睇下啦!

365款設計中分為多個主題,包括有玩樂與郊遊、親子、節日、運動、愛情等等,款款圖案都好精緻又可愛。

365款熊仔餅設計:

圖片來源:lotte.co.jp

授權轉載:Twitter@nekomimi_niwIG@wa_nagomi88

IG@sr_harutoIG@ykykgnt

IG@kusumizaimokuIG@chihi_fox0614

IG@tanaka20133007

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓


↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

more